Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Boekrecensies

Op deze pagina vind je recensies van managementboeken die interessant zijn voor (middle)managers in klantcontact organisaties. De recensies zijn geschreven door relaties van Supervisorweb. We hebben een samenwerking met Managementboek.nl. Vind je het ook leuk om een managementboek voor de communityleden te recenseren? Mail naar info@supervisorweb.nl en we bespreken welk boek je interessant vindt om te lezen en te recenseren. Vervolgens krijg je het boek gratis thuis en schrijf je een recensie voor ons. Prima deal toch?

De bedrijfstatleet, recensie door Frank Lubbers, Supervisor Helpdesk @ UPC Nederland

De Bedrijfsatleet (Gonissen & Goudsmit) 

Integraal Klachtenmanagement, recensie door Henkjan Derks, Hoofd Klantencontact van UWV.

Integraal Klachtenmanagement (Ahaus & De Haan)

  

Inloggen / Registreren
Telecommerce-logo.jpg

CCMA-logo.jpg

VANAD-GROUP-logo.png

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design