Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Cumula

Cumula: communication technology consultants

Cumula is een onafhankelijk adviesbureau op het gebied van communicatietechnologie. Technologie voor klantcontact staat daarbij centraal. Er is veel expertise op het gebied van multichannel contact center systemen, Voice over IP, self-service oplossingen, CTI, spraakherkenning, work force management en quality management.

Cumula, afgeleid van cumulatief, hanteert als motto “de optelsom van mensen en techniek”. Cumula slaat de brug tussen de organisatie en de technologie. De kennis van de technologie is het fundament van het bureau, maar de focus van de aanpak van Cumula is toch altijd gericht op het verbeteren van de klantinteractie en de bedrijfsprocessen. Door optimaal gebruik te maken van de techniek zorgt Cumula ervoor dat bedrijven en contact centers beter en efficiĆ«nter werken.

De afgelopen 20 jaar heeft de contact center industrie zich voornamelijk gericht op het zo efficiƫnt en zo snel mogelijk routeren van klanten naar de best beschikbare agent. Zodra het gesprek is afgeleverd bij de agent is deze op zichzelf aangewezen. De applicaties welke hierbij ter beschikking staan zijn veelal afkomstig uit de BackOffice en niet aangepast aan de taken van de medewerker of klantsituatie.

Inloggen / Registreren
Telecommerce-logo.jpg

cumula.PNG

pegamento.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design