Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: 2 en 9 september: Workshop 'COPC Light en Total Quality Management'
Datum: 2014, 26 June
Binnenkort start de (nieuwe) Workshop ‘COPC Light en Total Quality Management'.
Deze tweedaagse workshop is bedoeld voor trainers, coaches en teammanagers die vanuit de COPC principes de afdeling en/of organisatie willen laten groeien.

Het succes van COPC is te verklaren vanuit het feit dat het werkt. Bij contactcenters die COPC toepassen gaat de service omhoog, waarbij service in COPCtermen de kwaliteit verbetert, de klanttevredenheid stijgt en door het stijgen van de kwaliteit gaan de kosten omlaag.
Wil jij de principes van COPC ook succesvol kunnen toepassen in jouw organisatie? Schrijf je dan nu in voor deze workshop!
 

Resultaten na de workshop

  • Je hebt inzicht gekregen in het begrip COPC en de voordelen.
  • Je begrijpt het besturingsmodel en je bent in staat om dmv een actieplan te bepalen of jouw afdeling aan de slag kan met COPC.
  • Je kunt  jouw eigen afdeling vaststellen wat de "fatal errors” zijn.
  • Je bent in staat om aan te geven waar jouw eerste winstpunten liggen als je aan de slag gaat met COPC.
Locatie: ‘Het oude Stadhuys’ van Houten, de Poort 42
Investering: €980,- excl BTW pp
Duur/data: 2 dagen, 2 en 9 september 2014
 


Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
SFCM-logo.jpg

Fintrex-logo.jpg

logo-aspect.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design