Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Affaire Youp: wat vindt u?
Datum: 2010, 21 December

Afgelopen woensdag bent u via dit bericht op Telecommerce.nl  gevraagd om te reageren op een aantal stellingen omtrent 'Youpgate'.  Het was een oproep die behoorlijk wat teweegbracht, getuige onder meer de reacties onder het artikel...

Toevallig (of juist niet?) is dat er op deze site aansluitend twee artikelen verschenen die ook imago gerelateerd zijn. Daar waar ik stellingen poneer worden in beide anderen feiten geconstateerd. Minister Verhagen wil dat bedrijven hun klantenservice verbeteren en kondigt actie aan. Onderzoekers van ECABO signaleren aanzienlijk arbeidsmarktpotentieel voor contact centers, maar waarschuwen voor het imago van de bedrijvigheid.

Opmerkelijk is dat meer dan de helft van de respondenten tot op heden (allen afkomstig uit ons vakgebied) vindt dat Youp gelijk heeft. Een eventueel imagoprobleem zou dus wel eens gevolg kunnen zijn van de identiteit, oftwel de teleurstellende realiteit. Dat is een conclusie die Annememiek van Moorst ook trekt. Ondanks haar commentaar op de vragenlijst heeft ze die wel ingevuld.

Heeft u dat al gedaan? Zo niet, mag ik 2 minuten van uw tijd vragen voor deze 8 stellingen?    



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
philipse.gif

KSF-logo.jpg

VANAD-GROUP-logo.png

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design