Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: CCCuper: Nieuw keurmerk callcenters
Datum: 2012, 05 January

CCCuper heet het nieuwe keurmerk voor contactcenters, helpdesks en gemeenteloketten dat een aantal klantcontactprofessionals begin 2012 wil introduceren op de Nederlandse markt. ‘Want klanten stromen binnen bij organisaties met een ster boven de voordeur. Kijk eens naar de Michelin-sterren in de horeca’, stelt initiatiefnemer en clustermanager KCC Jan Roelof Steenbergen van de gemeente Assen.

Kenmerkend aan Contact Center Cuper is dat het empathisch vermogen van de klantadviseurs en de organisatie net zo zwaar weegt als doorlooptijden en servicelevels. Mystery callers onderzoeken de organisaties en kennen het keurmerk toe. Jaarlijks zullen de initiatiefnemers de lijst bekendmaken via de landelijke pers. Steenbergen is één van hen. ‘CCCuper zal bestaan uit mensen met jarenlange ervaring in de wereld van klantgerichtheid met een sterk innovatieve inslag. Ook willen we een vereniging oprichten voor ervaren teamleiders en supervisors van uiteenlopende organisaties, om actuele kennis en adviezen te delen rondom klantgerichtheid en hoe dit te bereiken.’

Naar eigen zeggen is het nog op te richten keurmerk een noodzakelijke aanvulling op het huidige aanbod aan keurmerken, brancheonderzoeken en benchmarks. Bron: www.telecommerce.nl



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
SFCM-logo.jpg

Telecommerce-logo.jpg

AFAS-logo.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design