Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Klant kan live chatten met Jiba Méér Vakantie
Datum: 2010, 19 January
Reisorganisatie Jiba Méér Vakantie is sinds kort in staat om live met haar klanten te chatten tijdens het boekingsproces op de website. Deze versterkte interactie met de klant moet leiden tot een kwalititeitsimpuls van de online dienstverlening.
 
‘Dankzij deze softwaretool kun je meekijken met de websitebezoekers. Zo kun je anticiperen op afhakende bezoekers en eventuele gebruikersproblemen. Daarnaast kun je intern een rapport opmaken over het totale resultaat, de inhoud en het aantal gevoerde chats per dag’, verkondigt het trotse MCXess, leverancier van de softwareapplicatie Livechat.
Met de chatapplicatie beoogt Jiba Méér Vakantie een verhoging van de omzet en het verkrijgen van feedback. ‘Het is goed om te zien dat wij direct vanaf de start al concrete verbeterpunten ontvingen van klanten. Wij zijn erg tevreden en merken dat de chats positief worden ontvangen door onze klanten en medewerkers ’, stelt Roderik Verburg, Internet Project Manager Sundio Group (overkoepelende organisatie van Jiba Méér Vakantie, red.).
 
Bron: Telecommerce.nl


Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
KSF-logo.jpg

Fintrex-logo.jpg

Skywalker-logo.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design