Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Neem's op!
Datum: 2010, 21 December

Pfffew, wat een opluchting! Nu Youp van 't Hek de omzet van magazine 'De Help' aan Serious Request heeft gedoneerd (75.000 Euro) en Minister Verhagen op kerstreces is gegaan, mag ook de klantcontact wereld zich opmaken voor een periode van publicitaire radiostilte. De vraag is voor hoe lang; de tijd zal het leren.

In BelgiĆ« speelt er inmiddels een soortgelijke situatie. Daar heeft de ophef rondom (telefonische) klantenservice en verkoop nog uiterst actueel en heeft deze een heuse campagne naam gekregen: Neem 's op. 15 grote Belgische dienstverleners hebben zich met naam en toenaam inmiddels gecommiteerd aan een 8-tal verbeterpunten, ze zijn te vinden in deze intentieverklaring. Het gezamelijke streven is, zo valt te lezen, om te komen tot tastbare verbetering.

Lees hier verder



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
Telecommerce-logo.jpg

Fintrex-logo.jpg

pegamento.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design