Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Nieuw imago evenement Randstad
Datum: 2011, 08 September

Welke klantcontactprofessional heeft het hoogste Contact Quotiënt (CQ)? Dat wil Randstad Callflex op 12 november achterhalen tijdens de Nationale CQ-test. ‘Dit evenement is vooral bedoeld om de functie van contactcentermedewerker in een positief daglicht te stellen.’

Ingeborg Lampe, projectmanager bij Randstad Callflex (organisator van de Nationale CQ-test), heeft onder meer imagoverbetering ten doel: ‘Wij hopen het beeld dat externen momenteel hebben van de klantcontactsector, positief te beïnvloeden.’ De opzet is om dertig bedrijven (zowel facilitair als inhouse) deel te laten nemen, die op hun beurt weer dertig klantcontactprofessionals afvaardigen. In totaal zullen er dus negenhonderd mensen aan de inhoudelijke test meedoen, waarvan uiteindelijk één contactcentermedewerker het hoogste CQ blijkt te hebben. Daarnaast wordt er ook één bedrijf naar voren geschoven dat over het team beschikt met gemiddeld de hoogste CQ-score.

Kijk hier voor meer nieuws over het evenement en de deelnemers aan de CQ test



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
logo-aspect.jpg

CCMA-logo.jpg

KSF-logo.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design