Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Nieuw: Tape-it-easy voor monitoring van gesprekskwaliteit
Datum: 2011, 08 September

In contact centers wordt kwaliteit gemeten door gesprekken van medewerkers op te nemen. Nu er steeds meer cloud based oplossingen in de markt komen, is het niet langer nodig om hiervoor een complexe en kostbare Quality Monitoring oplossing te gebruiken. Tape-it-easy maakt het mogelijk om snel en eenvoudig aan kwaliteitsmonitoring te doen, zonder grote investeringen en ICT bemoeienis.  

Dankzij Tape-it-easy is het mogelijk om de gesprekken van uw contact center op te nemen en deze eenvoudig te koppelen aan uw individuele agents. U luistert voortaan niet meer naar inlogcodes of toestelextensies, maar naar uw medewerkers, ongeacht de wijze waarop ze zijn ingelogd, ongeacht de plaats waar ze zich bevinden. Dit stelt u onder andere in staat om uw coachingsproces op te bouwen rondom de feitelijke prestaties van uw mensen.

Bijzonder is dat zelfs als agents nog niet kunnen inloggen met de juiste aanlogcodes u ze met Tape-it-easy toch al kunt monitoren. Dit is vaak het geval met nieuwe medewerkers. En juist dan is die vinger aan de pols zo belangrijk. Tape-it-easy geeft u vanaf dag de eerste dag die vinger aan de pols.

Tenslotte is er diep nagedacht over de workflow van Quality Monitoring. Nadat uw teamleider of supervisor is ingelogd, kunnen zij met slechts drie keer klikken al luisteren naar relevante gesprekken. Zodra een gesprek wordt aangeklikt, begint het meteen af te  spelen en dat is vaak precies zoals uw teamleider of supervisor het wil hebben.

Kijk op www.tape-it-easy.nl voor meer informatie. Tape-it-Eeay is een product van Auditio. Auditio is supporter van Supervisorweb 



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
CCMA-logo.jpg

logo-randstad.jpg

philipse.gif

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design