Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Nog een paar nachtjes slapen (Column)
Datum: 2012, 25 January

Nog een paar nachtjes slapen……………………….

 

En dan verschijnt er op Telecommerce.nl en Supervisorweb een artikel over de nieuwe organisatie CCCuper! En voor de  lezers van deze column vast een klein voorproefje over de doelstelling, hoewel de trouwe lezers ongetwijfeld kunnen raden wat deze doelstelling is.

 

Klanttevredenheid voor elke klant in elke situatie!

 

Te hoog gegrepen? Wellicht, maar ik wil geen genoegen nemen met minder. Mogen we als teamleiders/supervisors werkzaam in de klantcontact branche accepteren dat onze dienstverlening absoluut onvoldoende wordt ervaren. We werken de hele dag keihard en zijn bezig met allerlei rapportages, lezen van mail, oplossen van adhoc situaties en als we tijd over hebben (helaas te weinig) dan komen pas de teamleden en QM coaching aan de beurt. We laten leiden door de waan van de dag, maar HALLO:

-wij zijn middenkader

-wij spreken de klant én de medewerker

-wij weten als geen ander wat de klant wil

 

En ja, dat kaarten we regelmatig aan, dan komt er, als we geluk hebben, een sessie evt. met een trainer, dan is iedereen weer gefocust voor korte tijd.

Maar werken aan kwaliteit van de dienstverlening is net als afvallen (we zitten tenslotte nog vol goede voornemens en in mijn geval ook nog kerstkilo’s) een kwestie van de lange adem.

O ja crash diëten werken echt wel op korte termijn net als een trainingsessie. Maar voordat we weten vallen we weer terug in ons oude vertrouwde patroon. Niet dat we daar blij mee zijn, maar er zijn genoeg redenen om je achter die terugval te verschuilen.

Het bedrijf en de manager willen niet, er wordt alleen maar op cijfers gelet enz. Jullie weten ze net zo goed als ik.

 

Investeren in dienstverlening en service is een kwestie van doorzetten. CCCuper wil vanuit het keurmerk en de beroepsvereniging voor teamleider/ supervisors daar de komende jaren een grote en belangrijke rol in gaan spelen.

 

Maar dat kan alleen met jullie! Door lid te worden (voorlopig kosteloos), maar ook bewust te investeren in jezelf d.m.v workshops, trainingen en kalibratie sessies. Door evaringen te delen en elkaar te ondersteunen. Door zelf te gaan werken aan je ontwikkeling op de belangrijkste aspecten van je vak: coachend leidinggeven en coachen op gesprekstechnieken.

Desnoods op een avond of zaterdag.

Houd ons in gaten, sluit je aan, doe mee! En wil je een stapje extra doen: we denken ook aan een platform voor medewerkers en zoeken nog iemand die daar mee verder wil.

 

Let op de publicaties van CCCuper! En volg ons via de website, Twitter, LinkedIn en Facebook.

 

Marja Worp , teamleider, coach, trainer

www.marjaworp.nl

www.cccuper.nl



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
AFAS-logo.jpg

pegamento.jpg

Skywalker-logo.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design