“Wij zijn heel trots dat we het COPC certificaat opnieuw behaald hebben. Nu door middel van een “Clean Audit”, oftewel zonder een hersteltermijn van 90 dagen nodig te hebben. Hiermee zijn we zelfs uniek in Europa!” licht Jac Vermeer, algemeen directeur SNT toe. “Presteren volgens COPC normen betekent naast een kwalitatief en efficiënte organisatie, heel goed luisteren naar de klanten en je opdrachtgevers en indien nodig je prestaties hierop aanpassen. Zo presteer je in onze Customer Care Wereld op topniveau”.
SNT ontving het COPC certificaat na een uitgebreide audit door het gelijknamige instituut. De afkorting COPC staat voor Customer Operations Performance Center. Met het COPC-besturingsmodel zijn alle processen en werkmethoden dusdanig ingericht dat de contactmomenten met de opdrachtgevers en hun klanten effectief en efficiënt verlopen. SNT heeft een eigen COPC-afdeling met consultants die allen COPC Registered Coördinator (RC) en COPC Registered Internal Auditor zijn. Het totaal aantal RC’s binnen SNT inclusief 4 directieleden is 25.
Over SNT
SNT al 25 jaar actieve aanbieder van contact center services in Nederland. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.
Terug naar Nieuws