Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: SNT Telefoons roodgloeiend voor Giro 555
Datum: 2010, 22 January
Ongekende betrokkenheid aan de telefoon tijdens actie “Nederland helpt Haïti”
 
SNT_new
Zoetermeer, 22 januari 2010 – Bij contactcenterprofessional SNT stonden de telefoons voor, tijdens en na de TV uitzending voor Giro 555 roodgloeiend. Ruim 1500 enthousiaste mensen hebben gedurende de gehele actiedag en met name tijdens de TV uitzending meer dan 110.000 telefoongesprekken gevoerd. De telefoons rinkelden continu, gemiddeld zo’n 300 keer per minuut. De donaties stroomden binnen. Het Nederlandse publiek had niet alleen behoefte om geld te doneren, maar ook om een persoonlijke, vaak ontroerende, reactie te geven. SNT staat bekend om de capaciteit, expertise en het vermogen om snel te kunnen schakelen en dat was bij deze landelijke actie hard nodig, een mega-operatie die binnen enkele dagen is georganiseerd. Nederland belde massaal!
 
(Ex-)medewerkers, relaties en klanten van SNT hebben zich belangeloos ingezet en zaten verdeeld over de vestigingen van SNT in Nederland en België en ook bij de aangesloten contact centers van Nuon, ING en KPN contact aan de telefoon. Ook in de studio in Hilversum ondersteunde SNT het belpanel. “Deze actie overtrof alle verwachtingen. Zoveel mensen aan de telefoon die continu alle       donateurs te woord stonden. Zo’n ongekende betrokkenheid hebben we met de diverse tv-acties, zelfs met de Tsunami-actie nog niet eerder meegemaakt”, aldus Jac Vermeer, algemeen directeur van SNT.
 
Ruim 110.000 mensen zijn tijdens de landelijke actie-dag te woord gestaan om hun donatie te verwerken. De omvang van deze actie was moeilijk vooraf in te schatten en zo’n overweldigend aanbod ging ieders verwachting te boven. De mensen die nog geen persoonlijk contact hebben gehad maar wel hun telefoonnummer hebben achtergelaten worden vanaf vandaag gebeld om alsnog hun donatie te noteren.
 
Al ruim twintig jaar faciliteert SNT haar contactcenters voor charitatieve acties, zoals de televisieactie rondom de Tsunami in 2004, de televisieactie rondom de aardbeving in oktober 2005, acties van de KWF Kankerbestrijding en onlangs, net als voorgaande jaren, de actie van het Nelson Mandela Kinderfonds, “Kinderen Dansen op het IJs”. Ook nu hebben ruim 1500 vrijwilligers zich voor meer dan 100% ingezet om al het inkomende telefoonverkeer af te handelen en de bijkomende techniek te organiseren.
 
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met de meeste ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.

Wij blijven als specialist de regie voeren.



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
VANAD-GROUP-logo.png

AFAS-logo.jpg

pegamento.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design