Ongekende betrokkenheid aan de telefoon tijdens actie “Nederland helpt Haïti”

(Ex-)medewerkers, relaties en klanten van SNT hebben zich belangeloos ingezet en zaten verdeeld over de vestigingen van SNT in Nederland en België en ook bij de aangesloten contact centers van Nuon, ING en KPN contact aan de telefoon. Ook in de studio in Hilversum ondersteunde SNT het belpanel. “Deze actie overtrof alle verwachtingen. Zoveel mensen aan de telefoon die continu alle donateurs te woord stonden. Zo’n ongekende betrokkenheid hebben we met de diverse tv-acties, zelfs met de Tsunami-actie nog niet eerder meegemaakt”, aldus Jac Vermeer, algemeen directeur van SNT.
Ruim 110.000 mensen zijn tijdens de landelijke actie-dag te woord gestaan om hun donatie te verwerken. De omvang van deze actie was moeilijk vooraf in te schatten en zo’n overweldigend aanbod ging ieders verwachting te boven. De mensen die nog geen persoonlijk contact hebben gehad maar wel hun telefoonnummer hebben achtergelaten worden vanaf vandaag gebeld om alsnog hun donatie te noteren.
Al ruim twintig jaar faciliteert SNT haar contactcenters voor charitatieve acties, zoals de televisieactie rondom de Tsunami in 2004, de televisieactie rondom de aardbeving in oktober 2005, acties van de KWF Kankerbestrijding en onlangs, net als voorgaande jaren, de actie van het Nelson Mandela Kinderfonds, “Kinderen Dansen op het IJs”. Ook nu hebben ruim 1500 vrijwilligers zich voor meer dan 100% ingezet om al het inkomende telefoonverkeer af te handelen en de bijkomende techniek te organiseren.
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met de meeste ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.
Wij blijven als specialist de regie voeren.
Terug naar Nieuws