Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Supervisor van het jaar 2011
Datum: 2011, 04 January

Het middle management in klantcontact organisaties kan zich opmaken voor de spannende verkiezing van de Supervisor van het jaar 2011. Na een nominatieronde in het voorjaar en een pittige  selectieprocedure zullen de gelukkigen op 19 mei aanstaande bekend worden gemaakt. Er zijn winnaars in twee categorie├źn: externe- en inhouse contact centers.

Teamleiders en supervisors vormen een onmisbare schakel in het operationele management van contact centers. Goed middlemanagement betekent: beter presterende medewerkers en dus een beter resultaat. Met de uitverkiezing van de Supervisor van het jaar brengen we de toppers binnen ons vakgebied voor het voetlicht en willen we best practices laten zien. 

In de loop van februari zal bekend worden gemaakt hoe de wedstrijd zal worden opgezet. Duidelijk is inmiddels wel dat er een openbare nominatieronde komt, gevolgd door een selectieprocedure. De genomineerden worden bekend gemaakt op 21 april, tijdens de Klant Contact Dagen. De uitverkiezing wordt gecombineerd met een mini congres met enkele top sprekers, onder meer over 'life hacking', een concept om zo effectief mogelijk te kunnen werken. Ook is het streven om resultaten bekend te maken van het loopbaanonderzoek Middlemanagement.     

De Supervisor van het jaar jury, bestaande uit Gerda Verkerk (Oxxio), Jac Vermeer (SNT) en Anja Hulsenboom (Philipse  Business School) wordt versterkt met een paar nieuwe juryleden. Voor een jurypositie zullen in elk geval de meest recente winnaars, Carla van der Kooi (NUON) en Susan Zaagstra (Unamic/HCN) worden benaderd.

De Vereniging Contactcenters Nederland (VCN) is kennispartner van het evenement. De uitverkiezing vindt plaats sinds 2003.



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
logo-aspect.jpg

KSF-logo.jpg

AFAS-logo.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design