Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Volledig opleidingsaanbod voor middlemanagement
Datum: 2011, 08 September

Met ingang van september biedt Philipse Business School meer dan 20 verschillende opleidingen, trainingen en workshops voor teamleiders en supervisors in klantcontactorganisaties. Van een eendaagse workshop over bijvoorbeeld het schrijven van een script tot een tweejarige erkende vakopleiding Contact Center Team Manager: er is voor elk wat wils!  

Naast een aantal nieuwe onderdelen in het opleidingsprogramma is het ook bijzonder te vermelden dat de erkende MHBO Opleiding tot Contact Center Team Manager op 2 manieren wordt aangeboden. Studenten kunnen zelf de keuze maken of ze deze opleiding in een één- of tweejarige variant willen volgen.

Hanny Philipse, CEO van Philipse Business School noemt de uitbreiding van het opleidingsportfolio een logische stap:  “Vroeger groeiden de beste medewerkers vrijwel automatisch door tot middlemanager. Tegenwoordig is dat veel lastiger. De operationele managementtaak van teamleiders en supervisors is  zo complex dat middlemanagers voortdurend moeten werken aan hun ontwikkeling. Dat merken we aan de sterk gegroeide vraag naar trainingen en opleidingen voor middenkader. Uiteraard bedienen we deze doelgroep graag. De kwaliteit van het middlemanagement is sterk van invloed op de operationele resultaten van medewerkers!”

Philipse Business School is Supporter van Supervisorweb en founding partner

Download hier een leaflet met beknopte achtergrond informatie over het opleidingsprogramma voor middlemanagers. Wil je nog meer weten? Ga dan naar de downloadspagina op de site van Philipse Business School. . Natuurlijk kun je ook contact met Philipse zoeken met vragen of direct inschrijven voor een opleiding of training    
 
 



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
CCMA-logo.jpg

cumula.PNG

Fintrex-logo.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design